niedziela, 12 sierpnia 2012

"Kocham Nowy Jork"

Lindsey Kelk "Kocham Nowy Jork"

"Miłość, ślub, szczęście - wszystko było na wyciągnięcie ręki. I w jeden chwili wszystko się zawaliło. Angela ma złamane serce i chce uciec jak najdalej od swojej miłości. Pod wpływem impulsu - bez grosza, bez planów, bez przygotowań - wyjeżdża a Londynu do Nowego Jorku. I okazuje się, że to zupełnie obce miasto to najwspanialsze miejsce, gdzie wszystko się udaje, gdzie po prostu wszystko jest możliwe..." - opis z książki.

"Kocham Nowy Jork" - to typowo babskie czytadło, na początku bardzo mnie wciągneło ale niestety w połowie byłam już znudzona przygodami Angeli. Schowałam książkę w szufladzie i zapomniałam o niej. Ostnio szukając czegoś w owej szufladzie nadknełam się na nią zupełnie niespodziewanie. Otworzyłam, zaczełam czytać i pochłoneła mnie całkowcie ;) Druga część okazała się naprawdę ciekawa. W książce nie tylko przeczytamy o losach Angeli ale również o jej przyjaciółce Jenny. Angela poznaję Jenny w hotelu, w którym zatrzymała się w Nowym Jorku.. na drodze głównej bohaterki pojwia się bogaty Tyler i rockowy Alex oraz piękna torba od Marca Jacobsa;)
Chcecie poznać szczegóły? Zapraszam do lektury :)

A może ktoś z Was czytał i podzieli się swoją opinią?

Cena - 29,80 - mi udało się kupić za 9,90 na przecenie w Matrasie
Ilość stron - 238 i pół  :)
Ocena 7/10

"(...)-Co masz teraz na sobie? - spytała Jenny głośno przez drzwi.
- Nic - odparłam, zdejmując kolorową sukienkę na ramiączkach od Marca Jacobsa. - Bieliznę.
- Coś mi się wydaję, że na Twoją bieliznę też powinnam rzucić okiem.
    Niepokój Jenny zmienił się w przerażenie, kiedy zobaczyła moje wzorzyste bawełniane majty i stanik z zupełnie innego kompletu. A wyprowadziłam ją całkowicie z równowagi, kiedy przyznałam się, że nie wiem właściwie, jaki mam numer stanika(...)"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz