niedziela, 12 sierpnia 2012

Syoss - odżywka do włosów

Witam Was już pod nowym adresem ; )

Syoss volume lift - odżywka do włosów, włosy delikatne, bez energii. Dzisiaj będzie jak już widzicie o odżywce. Odżywek właściwie zaczęłam używać jakieś 1,5 roku temu - kiedy to zupełnie bezmyślnie potraktowałam moje włosy rozjaśniaczem (i o zgrozo kilka razy). Na szczęście poszłam po rozum do głowy i się opamiętałam. Nie polecam nikomu - włosy stały się matowe, słabe a o końcówkach to nawet nie wspomnę - ogólnie masakra. Po myciu nie było szans żeby je rozczesać bez dużej dawki odzywki. Powstawał jeden wielki kołtun i szczotka "utykała" w nim ;P a włosy miałam dość długie, wiec i kołtun był sporawy :P i mimo, że teraz włosy mam dość krótkie i farbowane farbą - to miłość, do odżywek została :)

Co na opakowaniu:
"Profesjonalna jakość- profesjonalne rezultaty. Nowy Syoss z Pro-Cellium Keratin. Wysoce skuteczna formuła wzmacnia włókna włosa. Sprawia, że włosy wyglądają pięknie, jak po wizycie w salonie fryzjerskim. Odżywka Volume Lift dla włosów delikatnych, bez energii. Zauważalnie ułatwia rozczesywanie włosów. Nie zawiera silikonów. Zapewnia optymalną pielęgnację delikatnym włosom wzmacniając je od nasady - bez obciążenia. Nałóż na mokre włosy, rozprowadź dokładnie na włosach i spłucz"

A co ode mnie:
Faktycznie ułatwia rozczesywanie, konsystencja kremowa, kolor biały, pachnie bardzo przyjemnie ale czym to nie mam pojęcia. Rozprowadza się bardzo dobrze, wydajna, wygonie się ją dozuje.
Jednak nie polecam jej nakładać przy skórze, jeżeli ktoś ma włosy normalne. Tylko przy mocno przesuszonych nadaje się do aplikacji u nasady :) Jeżeli ktoś ma włosy normalne, lub przetłuszczające się to tylko smarować końcówki :P





Opakowanie - 500ml
Cena - coś koło 15zł chyba :)
Ocena - 9/10 ( jeżeli chodzi o końcówki)

Miałyście ją?

1 komentarz:

  1. Pierwszym kosmetykiem tej firmy który miałam był spray do włosów chroniący przed wysoką temperaturą (czy jakoś tak), niestety zraziłam się i więcej nie sięgałam po kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń