wtorek, 14 sierpnia 2012

AVON Planet Spa - krem do stóp

Hej dziewczyny ;)

Avon - tropikalny krem do stóp i łokci z kwasami AHA stosują już jakiś miesiąc i muszę Wam powiedzieć, że jest naprawdę dobry.



 Zapakowany z "zakręcaną" nakrętką (słoiczek możemy, wykorzystać później do innych celów), pudełeczko plastikowe, kolor kremowy.





Konsystencja - gęsta.
Jak już wspomniałam, używam go prawie codziennie, przez miesiąc i nawet nie dotarłam do połowy - także jest wydajny :)
 
 
Od producenta:
Krem zmiękcza zrogowaciały naskórek i wygładza szorstkie, suche pięty i łokcie.

Ode mnie:
Z opisem producenta zgadzam się w 100%. Krem naprawdę dobrze nawilża (nie wiem jak łokcie :P), co prawda długo się wchłania, ale przy takim działaniu nie ma to znaczenia. Moje pięty to moja zmora - wiecznie suche, to jest pierwszy  krem który sobie z nimi tak dobrze radzi. Już po pierwszym użyciu widać różnicę. Ja nakładam sobie sporą ilość, zakładam skarpety a rano moje stopy się mięciutkie:)

Pojemność - 75ml
Cena - około 10zł
Ocena - 9,5/10

A Wy dziewczyny testowałyście ten krem?

1 komentarz:

  1. Tego kremu nie miałam, ale bardzo lubię kosmetyki z linii Planet Spa Avon.

    OdpowiedzUsuń