niedziela, 12 sierpnia 2012

Perfecta - peeling cukrowy

Perfecta - cukrowy peeling do ciała, czekolada +olejek kokosowy, ujędrniający. Jest to mój pierwszy peeling od perfecty, ale na pewno nie ostatni. Zakochałam się w nim :)

Opakowanie - bardzo praktyczne ( moje, już zniszczone - stoi cały czas pod prysznicem)


Kolor - brązowy
Zapach - mocno czekoladowy


Konsystencja - taka glutowata - bardzo dobrze wyczuwalne kryształki cukru ;)



Działanie - bardzo dobrze peelinguje, skóra jest miękka i nawilżona. I pięknie pachnie pod prysznicem ;P

Wydajność - wypada bardzo dobrze ;) potrzebna jest niewielka ilość żeby poradził sobie z dużą "powierzchnią" :P

Naturalne kryształki cukru - usuwają martwe komórki naskórka, idealnie wygładzają powierzchnie skóry i niwelują wszystkie niedoskonałości.
Olejek kokosowy - intensywnie zmiękcza i ułatwia zatrzymanie wilgoci w skórze.
Masło kakaowe - ujędrnia i regeneruje skórę. Peeling poprawia mikrokrązenie w skórze przez co przeciwdziła cellulitowi.
Zapach czekolady - odpręża i poprawia nastrój.

Opakowanie - 225ml
Cena - 13-14zł (Natura)
Ocena - 10/10 (Zdecydowanie mój ulubieniec)

A Wy co o nim sądzicie?

5 komentarzy:

  1. Wlasnie slyszalam duzo pozytywow o tym peelingu, musze wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam też i byłam zadowolona, ale jakoś do niego nie wrócę, bo bd szukać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie. Czy w składzie zawiera parabeny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden znalazłam, ale na ostatnim miejscu w składzie ;)

      Usuń
  4. kusi mnie :) choć po ostatnim bublu z Perfecty peelingu solnym mam mieszane uczucia :(

    OdpowiedzUsuń