sobota, 25 sierpnia 2012

Żel pod prysznic za mniej niż 2 zł

Witam Was moi kochani ;)

Na początek przypominam o moich poszukiwaniach testerek kosmetyków Marizy :)
50 osoba, która się zgłosi otrzyma gwarantowaną niespodziankę ;
 
Aile - żel pod prysznic z proteinami ryżu i kompleksem witaminowym - kupiłam z czystej ciekawości ;)
Za taką cenę nie oczekiwałam niczego specjalnego, właściwie niczego nie oczekiwałam a do tego myślałam, że starczy mi na 2 mycia ze względy na dość wodnistą konsystencję.



Właściwie, żel jest mi totalnie obojętny :) spełnia swoją funkcję - dobrze myje, nawet się pieni i bardzo ładnie pachnie, nie nawilża ale też nie wysusza skóry.

Jedyny minus to "dziurka" przez którą wylewamy żel na gąbkę, jest dość duża i trzeba uważać żeby nie wylać połowy butelki na raz ;P


Ogólnie żelu pewnie szybko nie kupię - jest jeszcze masa innych do przetestowania :) ale polecam z czystej ciekawości :)

Pojemność - 750ml
Cena - 1,99 (Kaufland)
Ocena- 2/5
 
Miałyście ten żel?

1 komentarz: