niedziela, 12 sierpnia 2012

Nowości - lipiec

Witam :)
Co nowego w lipcu w mojej kosmetyczce? Właściwie nie za wiele :P jak narazie pojawiły się dwie nowości. Obie kupione wczoraj. Nivea - tonik łagodzący, cera sucha i wrażliwa i
Nivea - żel - krem, cera sucha i wrażlia.
Testowałam wszystko dzisiaj rano, więc będzie tylko pierwsze wrażenie :)


Pozycja pierwsza czyli tonik - pachnie bardzo przyjemnie (jak dla mnie standardowy zapach produktów nievea). Teoretycznie głęboko tonizuje i nawilża. Ciężko mi to powiedzieć po pierwszym użyciu. Ale zdecydowanie miło się go używa :) Kolor toniku jest biały, konsystencja wodnista - jak większości :P
Wzbogacony w naturaly olejek migdałowy i Hydra IQ <klikać jeżeli chcecie dowiedzieć się co to>
- tonizuje skórę i usuwa zanieczyszczenia
- zachowuje naturalny poziom nawilżenia skóry
- łagodzi ją dzięki formule bez wysuszającego alkoholu

Pojemność - 200ml
Cena - 9,99 ( Rossman - cena promocyjna)
Ocena - 9/10 (po pierwszym użyciu - później się zobaczy)


Pozycja druga żel-krem do mycia twarzy też od Nivei  - głęboko oczyszcz i nawilża:). Po pierwszym użyciu jestem zachwycona :) Pachnie pięknie, dobrze się rozprowadza, i co najważnejsze naprawdę nawilża. Zawsze po użyciu podobnych produktów musiałam nakładać warstwę kremu - w przeciwnym wypadku moja skóra była "napięta" i bardzo nie przyjemna. Po tym produkcie jest inaczej właściwie nie trzeba jej nawilżać po użyciu. Skóra jest gładka i nawilżona. Dobrze się go zmywa po "zabiegu" ;) Kolor biały. Osobiście polecam!
- łagodzi skórę dzięki swojej deliktanej formule
- łagonie pielęgnuje dzięki formule Hydra IQ z olejkiem migdałowym :)

Pojemność - 150ml
Cena - 9,89 (Rossman - cena promocyjna)
Ocena - 10/10 ( po pierwszym użyciu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz