wtorek, 28 sierpnia 2012

A może "for men"?

Hej :)

Na początku przypominam, że zostały jeszcze tylko 3 dni poszukiwań testerki Marizy :) Jak któraś chętna to czytać tutaj ;P


A dzisiaj będzie nietypowo, bo o piance do golenia dla mężczyzn - tak dla mężczyzn ;P Odkryłam ją już dawno temu i to jest już moje drugie opakowanie. No dobra ale skoro jest tyle pianek dla kobiet to po jakie licho kupować dla mężczyzn? Odpowiedź jest prosta - jest to jedyna pianka, która nie podrażnia moich okolic bikini :)





Cerrus sensitive pianka do golenia dla skóry wrażliwej - jak już wspomniałam jest to jedyna pianka której  mogę "tam" używać. Po całej masie innych, po prostu występowała reakcja alergiczna.

Pianka pachnie bardzo męsko ;P dobrze się rozprowadza, nie podrażnia. Łatwo ją wycisnąć z opakowania, kolor biały.


Co do wydajności to powiem tak - jeżeli używam jej tylko do okolic bikini to wystarcza hoho i jeszcze trochę, natomiast kiedy zbrakło mojej pianki do nóg i sięgnęłam po tą to okazało się, że na jedną noge poszła 1/4 opakowania xD




Podsumowując - jeżeli masz problemy z dobraniem pianki do okoli bikini - sięgnij po tą, może akurat będzie dla Ciebie dobra :) natomiast jeżeli jest wszystko ok - to raczej szkoda kasy :P

Opakowanie - 250ml
Cena - max 10zł (ale nie pamiętam dokładnie :P)
Ocena - 5/5 (ale tylko z racji tego, że mnie nie alergizuje)

Jak widzicie jest to produkt typowo "rossmanowski" dlatego szukajcie go w drogeriach Rossman :P

A Wy jakich pianek używacie?

4 komentarze: